BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Svar till Emma:

Du undrade ifall jag kunde berätta hur man gör två menyer.
Jag vet inte riktigt. För det är inte så många än som har det, så det är lite eget.
Och sen är det jättekrångligt att berätta. När jag gjorde det hade jag liksom redan i huvudet hur jag skulle göra.
Men ändå så vill jag berätta. För man blir faktist inte så jätteglad ifall man frågar någon ifall man kan hjälpa en och sen säger den personen nej.

Jag kanske kan göra det lite senare, men jag lovar ingenting ;)
Fast det är jättekrångligt.

Nu är det min tur att fråga dig Emma ;)
-Vem är du?
-Har du någon blogg som jag kan läsa?
Tack!


Kommentarer
Postat av: Emma

Om jag är den Emma du pratar om(vilket jag tror att jag är för jag har frågat dig väldigt mycket det senaste dygnen)så ska jag nu svara:



Förstår att det är eget, jag ska nu också lista ut det bara :) Du behöver inte säga för då kan du ju göra sjukt mycket snyggare designer! Och man vill ju alltid sticka ut :)



Och för att du ska få svar på dina frågor så ska jag skriva en lista om moi på bloggen så får du läsa :)

2008-05-10 @ 23:30:33
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar hatkommetarerna hos Kissie :)

2008-05-11 @ 00:03:45
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Nåhh tack vad snäll du är :) Jag tvingar dig fortfarande inte men om du säger så lovar jag att srkiavatt det var du som lärde mig och så ska jag inte visa nån :)

2008-05-11 @ 00:05:22
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar:



Nej, jag har tyvärr ingen egen blogg! Men har funderat på att skaffa.. Bor i Uppsala, är 15 år & kom in på din blogg av en slump :)

2008-05-11 @ 10:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0