BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Superman!

Jag överlevde!
Jag överlevde att cykla 2,6 mil , fram och tillbaka. (Shit, jag har cyklat 5,2 mil!)
Jag överlevde att gå en kilometer med 200 tegelstenar (läs en tung ryggsäck) på ryggen.
Jag överlevde att laga middag på triangikök - nudlar och köttbullar!
Och överlevade att sova i fyra stycken i ett tremanna-tält. Trots att jag inte sov så mycket den natten.

Shit, jag är Superman!

PS
Det kommer mer sen, men nu är jag så trööött!

Kommentarer
Postat av: Emma

go you!

2008-05-27 @ 17:47:46
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo men hannah berättade om en hemlighet men ville inte berätta själva hemligheten. Då trodde jag att jag skulle förstå hemligehten men jag skullebara förstå att hon beskrev hemligheten! Förstår du? :P

2008-05-27 @ 20:15:09
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0