BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Sol och strejk.

Har haft en till underbar dag.
Imorse klockan halv åtta så var det tjugo plus grader ute!

Det är två klasser på skolan som ska slittras, dom ska alltså blandas ut i dom andra klasserna. 8A och 6A.
Och eftersom 6A ska slittras så ska min klass få nya elever. Det vill jag inte!
Min klass är så underbart perfekt nu så jag vill inte ha några nya. Och det är inte bara jag som tycker så, hela klassen klagar som galningar på våra mentorer.

Eftersom dom inte vill splittras så strejkade dom och en massa andra idag.
Istället för att sitta i klassrummen på lektioner så satt dom ute på gräsmattan eller var uppe på taken.
Jag strejkade första lektionen, men det var så drygt så jag gick in igen. Tillsammans med en massa andra små kottar då, förstås.

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Svar: Haha, tycker du? :P

2008-05-30 @ 17:28:50
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0