BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Slickade katter är snygga. Eller?

Har nyss duschat, kom hem från matchen (berättar mer om den sen, vi vann med 11-0)
Och jag måste gå ut till kaninen som bor i garget.
Det är bara ett problem - grannen håller på att bygag en mur, så nästan hela hans familj (kusin, pappa mm) står bara någon meter från våran ytterdörr. Och jag ser ut som slickad katt!
Jag vet att jag är fåfäng nu, men jag vill inte vara en slickad katt som dessutom fortfarande är helt rödflammig i ansiktet....


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är min slickade katt , raaawr ;)

2008-05-25 @ 01:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0