BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Säsongens "andra" match!

AAHH!
Jag är så arg! Har nyss spelat en match mot IF Östersund, och vi förlorade med 2-1! TVÅ-ETT!
Det känns så...surt.
Och båda målen var bara turmål. Okej, det första var kanske snyggt men det andra!
Då sköt målvakten ut bollen över halva plan så att det var bara för tjejen som stod där att plocka ner den och skjuta.
Jag spelade back då och det är inte så lätt kan jag tala om för er att råkuta från halvaplan ner till sitt eget mål.
När jag inte hann fram och hon gjorde mål blev jag så sur att jag bara satte mig ner på backen.
Men det var inte så smart för jag har nog skrapat upp mitt skrubbsår tror jag. Ska kolla sen.

Men jag kan inte säga att det var rent spel. Ni skulle se vad ruffiga dom var.
Och vi kan ju inte bara stå där och se på så vi var lika ruffiga tillbaka bara att vi inte använde armbågarna...lika mycket.
Så på slutet så kunde man nog inte kalla det fotboll, utan nån slags sport som går ut på att knuffas, och sen råkar det bara var en boll där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0