BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Photoshop

Vi har varit hemma hos min farbror nu och han har kollat på min dator. För att försöka hitta felet som gör att PS inte funkar.
Och tydligen har jag varit och "retat" upp pogrammet genom att installera och avinstallera, så vi måste ta bort allt som har installerats efter jag lagt in PS.
Är inte säker på hur mycket som försvinner, men det kommer iallfall inte försvinna några bilder eller så.
Men i grunden var problemet att min dator har ett användarnamn som innehåller ett Å.
Och eftersom PS:et är engelskt så tar det in våra svenska bostäver så det är därör det inte funkar.
Men man får hoppas nu att det funkar efter att vi har bytt namn :)

Kommentarer
Postat av: Adam

Om det inte skulle funka skulle du kunan fråga mig det är ingen fara skulel göra det för en söt tjej som dej ..

2008-05-18 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0