BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Nu är det 21 grader ute - jag är glad!

Det har varit en helt underbar dag idag!
För det första så var det varmt. Jag hade faktist på mig shorts :) Det var så härligt att vara barbent.
Sen flöt dagen bara på . Sista rasten så köpte alla glass och satte sig utanför skolan på gräsmattan.
Plus att nästan hela skolan satt där ute.
Några spelade basket - jag, Annie och Jenne tänkte hämta en basketboll och ställa oss och bara skjuta, men det var så kort tid kvar så det var ingen mening.

När jag kom var det på med bikinin och ut i solen. Låg däri ungefär en timme, nice ;)
Ikväll är det fotbollsmatch, Ope F94.
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ragnaa

Jag hade aldrig kunnat gissa att du var 95! :D

Lycka till med matchen!

2008-05-29 @ 16:41:28
URL: http://ragnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0