BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Miss Li

Jag jag berättat för er om att jag lyssnar på Miss Li?
För det gör jag, ganska mycket faktist.
Och det är Toras, och ingen annans fel, det var hon som fick mig att lyssna på henne.

Jag har sett henne live två gånger. En gång på Storsjöyran (den enda fördelen med att bo i Östersund).
Men då var hon jättehes och sjuk så hon kunde typ bara sjunga i en halvtimme.
Andra gången var på Tingshuset med Anna och Tora.
Det var riktigt kul faktist, vi stod längst fram och såg jättebra.
En skiva att rekommendera är hennes "Miss Li-Best of", det är verkligen hennes bästa låtar ;)


Oh, it started just like love should
I stole him from my best friend
Not like they were a couple
She just wanted him one night in bed

Oh no, why'd step up girl
can't you see this man is meant for me
Oh oh, won't you roll over girl
This man is for me and only me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0