BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Luke heter han ;)

Har nyss kommit hem från fotbollsträninge. Vi har en "special" tränare som kommer från England.
Han är jättecool ;)
Och ni ska se! Vi håller på att lära oss en "ny" fint, som är jättekrånglig, och han gör den bara sådär. Helt felfritt och jättesnabbt. Men han tränar ju förstås varje dag, så ifall han inte var bättre än oss så skulle det var något allvarligt fel.

Vi har match på Söndag mot Nälden. Den ska vi f*n vinna. Fast det gör vi såklart (kaxiga jag), i somras vann vi nästan varje match mot dom med fem till nio-noll.
Men vem vet, dom kanske har tränat upp sig under vintern och blivit jätteduktiga.
Fast har dom det så blir jag sur.
Och det här matchen är på nio-manna, inte elva-manna.  Jag tycker faktist att elva-manna är mycket enklare och roligare.
Vet inte varför, det bara är så.

Näe, nog med bloggandet, nu måste jag gå och duscha :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag fattade typ inte ett ord av det du just skrev... Är inte så inne i fotboll :P

2008-05-16 @ 20:51:27
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Vilken stad bor du i egentligen om du inte har topshop?

2008-05-16 @ 21:15:45
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0