BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Ledig och friii...

Hejhej!
Ska åka in till stan om ca trettio minuter, ska äntligen fixa nytt pass ;)
Blev väckt flera gånger av någar gullungar som undrar varför jag inte är på skolan.
Det undrar jag med, chocken att mamma ville att jag skulle skolka har fortfarande inte släppt. För jag lovar - hon är inte skolktypen!

Har lockat syrrans hår tills ikväll , när hon ska på bal. Och som sagt ska jag snart in till stan.
Det var därför mamma ville att jag skulle stanna hemma, jag skulle ändå va tvungen att ta ledig efter lunch, och då skulle jag bar aha ca tre lektioner. Och syrran behövde hjälp med håret.

Ska äta lunch nu, kram.


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Ärligt talat så vet jag inte heller. Det är bara det att det är så mycket mode och det mår jag bra av :P

2008-05-28 @ 12:02:00
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0