BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Heidi Andersson från Ensamheten

Hmm... nu sitter jag här framför datan igen.
Det blev inte så mycket bloggande igår, hade ingen lust helt enkelt.
Sen har jag fixat en ny header, vad tycks? Vet inte ifall jag blev nöjd eller inte...

Idag hade vi "avstämingsdag" på skolan. Det betyder att man får välja ett ämna som man ligger efter i och sen arbeta med ddet. På hela dagen är det fyra pass. Men eftersom jag går i sexan så är det inte så mycket som jag ligger fter i, så då fick vi välja det vi kände för istället för det vi behöver.
Och sen kom Heidi Andersson till skolan. Hon är Sveriges bästa armbrytiska (stavning vore fint), och hade aldrig hört talas om henne men ni skulle sett hennes armar! Dom var tjocka som träd! Och jag antar att dom där träden var muskler rakt igenom.
Hehe, men det var ganska roligt för hon var jättesmal, smal ben och platt mage, men sen så var hennes armar jättetjocka :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va fint ditt hår blev!!!

2008-05-16 @ 18:15:58
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0