BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Goder-natter

Godnatt allihopa!
Har suttit framför datan ett antal timmar nu.Vågar inte räkna efter, det finns en gräns på hur mycket datanörd man kan bli.
En sak som var bra med att ha en dator som stände av sig själv var att man satt aldrig för länge, men nu när jag inte har det så rinner tiden bara iväg. Det var jätteknäppt  - första gången jag tittade på klockan var det kvart över åtta, sen andra gången var den halv tolv...

Godnatt iallafall :)

PS
Imorrn är det match mot Frösön på konstgräs. Konstgräs och regn är ingen bra kombination, ni fattar inte vad halt det blir. Tänk blöt plast som man springer runt på...


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

aaaw :) Skönt att höra :)

Jag vill visa att man inte behöver vara perfekt för att ha det bra :)



Grafisk design innebär att man layoutar i datorn. Alltså använder photoshop, illustrator och indesign för att fixa tex. reklamblad, menyer, visitkort osv...

Hemsidor är Webdesign :)

Det är dock inte så mycket illustration, det är bara jag som gjort det till min grej :)

2008-05-24 @ 00:30:56
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0