BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Ett inlägg om att blogga

När jag kom hem idag så gick det inte att logga in på bloggen!
Och precis då kände jag verkligen för att blogga.
Ämne efter ämne dök upp i mitt huvud. Och äntligen när det gick att logga in och jag hade precis skrivit första raden så kom pappa hem och vi skulle åka på fotbollsträning.

Men självklart så skulle det bara komma en på träningen  - så vi fick så snällt så åka hem igen.
Och nu är det ju ingen mening att skriva allt det jag tänkte skriva eftersom det var om saker som hände just då.

Ska städa rummet och se på One Tree Hill, sen så ska jag blogga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0