BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Det går inte att ta sig fram i mitt rum nu, hela min garderob ligger i vägen.

När jag gick in i rummet nyss var huvudet fullt av tankar på att städa rummet.
Men då behövs ju förstås musik!
Så jag sätter på datan, börjar rensa sängen och slänger allt på golvet i en enda stor hög. När datna är påslagen så rååkar jag trycka igång internet, och där var det ju några kommentarer att svara på och några bloggar att läsa...
Och tio minuter senare så sitter jag här.

Upptäckte just nackdelen med att ha allt i en stor hög på golvet - det ringde och mobil låg längst ner i en byxficka.

PS
Det blev oavgjort på matchen. Pappa sa att tränare till deras lag hade kommit fram til han och sagt att dom (asså Ope, inte vi) hade en otrolig tur att det blev oavgjort. Alltså så trodde han att vi skulle vinna.
Det var verkligen otur också. Nästan alla skott gick i stolpen eller i ribban.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0