BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Det går inte att sola utan sol

ÅÅHH!
Jag blev jätteglad imorse när jag tittade ut genom fönstret och kollade på termometern, 18 grader och sol!
Så jag åt frukost, satte på mig bikini, tog Systrar i jeans, min ipod och mina solglasögon och gick ut och la mig på gräsmattan. Jag låg så i kanske en kvart när solen förvinner bakom ett stort jävla moln!
Och det var inte ett sånt hör gulligt vitt moln, nej,  det var ett gigantiskt regnmoln!

Sitter och väntar på att Anna ska vakna till liv och ringa mig ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste städa hela dagen! Vem har det värst?

2008-05-25 @ 12:12:02
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0