BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Andas

Hejhej!
Hade DM-match idag.
DM är en cup, distriktsmästerskap. Men vi förlorade med 2-0.
Men det var en bra match, det var inte direkt så att dom körde över oss ;) Men till vårt försvar så var dom kanske 20 stycken, vi var abara 13, Och dom hade "toppat" sitt lag.Alltså dom hade haft en uttagning till vilka som fick vara med på matchen.

Jag tror att jag har nåt astma-grejs på gång.
Det blev jättetungt och eftersom vi bara hade två avbytare så kunde jag inte byta. Det gick ju bra , men jag kunde inte ta djupa andetag.
Det var på slutet det var värst, då kunde jag inte andas alls. Jag kände liksom i hela kroppen att det skulle bli så (har haft ett sånt här "anfall" förut), man blev helt kall och man ryste liksom till innan luften tog slut helt.
Det gick ju förstås över (!) och det är inte klokt vad skönt det kan kännas att få ta ett riktigt djupt andetag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va läskigt! Hoppas du inte får astma.. Det är inte kul..!

2008-05-21 @ 08:29:47
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0