BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Skriver jag för mycket om fotboll?

Är tillbaka från fotbollsträningen nu.
När jag kom till planen så var jag verkligen sugen på att spela fotboll. Och när jag tog en boll så kändes det verkligen som om det skulle gå jättebra.
Som om varje boll jag sköt skulle sitta stenhårt i krysset.
Men sen blev det ju som det blev. Hehe.
Alla var jätteflummiga så det smittade av sig på mig.
Sen på slutet körde vi Idioten. Så mina ben är helt möra nu.

Kommentarer
Postat av: Å

vilket lag spelar du i??

2008-04-27 @ 18:59:36
URL: http://tvins.blogg.se
Postat av: Å

svar: okej, jo det är ganska coolt när man tänker efter:)

2008-04-27 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0