BLOGG
Dagbok
Ochrasy
Fotboll/träning
PERSONLIGT
Bilder
Konstigheter
Musik
Ritade
ANNAT
Tips och råd
Blogg/bloggdesign

STARTSIDA

Brushes

Svar till "Emma":
Penslarna som jag har i Photoshop har jag laddat hem från två sidor - DeviantArt och PSbrushes.
Personligen tycker jag att DeviantArt är lite bättre än PSbrushes, men PSbrushes är enklare att förstå sig på.
För när du kommer min på DeviantArt så ska du söka på "Photoshop brushes( vill du ha t ex blommor så lägger du bara till flowers på slutet)", men inne på PSbrushes så väljer du bara en kategori så kommer det upp en lista på penslar.

Det är ungefär samma penslar på båda sidorna, men det skiljer sig ändå lite. DeviantArt har mer komplicerade och mer detaljerad, medans PSbrushes är enkla.

Kommentarer
Postat av: aliceannygertrud

sv:
lite galen är jag nog ;)
men snö var det verkligen inte

2008-04-12 @ 18:59:10
URL: http://aliceannygertrud.blogg.se
Postat av: Joefine

Mu, gillar din desing, tjejen ;)

2008-04-12 @ 19:48:09
URL: http://mymindisstillmay.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! Vad kul med en bloggerska som tar sig tid att svara på frågorna! Uppskattat :)

2008-04-12 @ 21:08:51
Postat av: Mici

Det är en tränarutbildning i konståkning, jag tänkte bli lite mer pedagogisk och duktigare i tekniken =)
kul att du tittade in i min blogg! du har himla snygg design.

2008-04-12 @ 22:03:13
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Ellore

Eller så gör man egna och riskerar inte att använda copyrightskyddade penslar, som kan leda till böter -.-

2008-04-13 @ 10:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0